نوسازی


نوسازی

نوسازی
نوسازی فرایند بهبود ساختار شکسته، آسیب دیده یا منسوخ شده است

نوسازی بسیاری از پروژه های در سطح استان اصفهان توسط شرکت افراسازه رادنادین انجام گرفته است.

از جمله میتوان به نو سازی آپارتمان های شهری و بسیاری از پروژه های بیمارستانی از جمله بیمارستان غرضی و بیمارستان شریعتی و بیمارستان تامین اجتماعی اصفهان اشاره نمود.

نوسازی یکی از تخخص های شرکت افرا سازه رادنادین بوده و از همان ابتدای شروع به کار گروه ساختمانی افرا در دستور کار بوده است.پس از تبدیل این گروه به شرکت افرا سازه رادنادین پروژه های زیادی درین رابطه چه در سطح شهر و چه استان و چه صنعتی و چه شهری انجام گردیده است.

🖍نو سازی (انگلیسی: Renovation) ، به فرایند بهبود ساختار شکسته، آسیب دیده یا منسوخ شده گفته می‌شود. این عملیات اغلب در دو فاز تجاری یا مسکونی انجام می‌شود. در فرایندهای اجتماعی، گاهی بروز رسانی، به نوآوری یا خلق اثری نو می‌انجامد، که به عنوان مثال، گاهی در مورد یک جامعه، به تقویت و در نهایت احیاء آن جامعه ختم می‌شود.

🖍تعریف نو سازی شهری: عبارت است از، مجموعه اقداماتی که به منظور تداوم حیات شهری یا ارتقای آن صورت میگیرد.

در مورد نوسازی شهری میتوان به مرمت و نوسازی برخی بناها در پروژه میدان امام علی اصفهان که توسط شرکت افرا سازه رادنادین انجام شده اشاره کرد.

 

یک نکته در مورد قیمت نوسازی:

نو سازی معمولا از بازسازی کم خرج‌تر هست، زیرا شما تخریب و یا جایگزین کردن تاسیسات رو ندارین و معمولا اگر قصد فروش خانه خودتون رو دارین، انجام نوسازی می‌تونه مقرون به صرفه‌تر باشه.

هدف از نوسازی چیست؟
همانطور که از نام نو سازی مشخص هست، هدف از انجام دادن آن، نو کردن خانه است و معمولا در اسکلت و فونداسیون ساختمان تغییری ایجاد نمی‌شه. نوسازی برای زمانی است که شما نقشه کلی خانه خودتون رو دوست دارین، همچنین خانه شما نیاز به تعمیرات اساسی نداره و فقط می‌خواین جلوه زیباتر و مدرن‌تری به خانه بدین.

 

تفاوت باز سازی و نو سازی چیست؟

دردسرهای بازسازی بیشتر است
بازسازی وسیع‌تر و مربوط به تغییر ساختار و یا نقشه ساختمان است اما نو سازی جزئی‌تر و مربوط به زیبایی ظاهری خانه است
هزینه نو سازی معمولا کمتر است
نوسازی نسبت به بازسازی به زمان کمتری احتیاج داره
بازسازی اغلب مربوط به ساختمان های خیلی فرسوده است اما نو سازی برای ساختمان های جدیدتر انجام میشه
نو سازی اغلب با هدف زیبایی اما بازسازی با هدف افزایش طول عمر ساختمان انجام میشه

انجام بازسازی یا نو سازی توسط شما، نیاز به افرادی حرفه‌ای داره که بتونن این کار رو برای شما به درستی انجام بدن! از اونجایی که بازسازی و نوسازی نیاز به هزینه‌های زیادی داره، بنابراین اگه در انتخاب متخصص بازسازی دقت کافی رو نداشته باشین قطعا ضررهای جبران ناپذیری برای شما اتفاق میفته!

اما چاره چی هست:

پیشنهاد ما به شما تیم افراسازه هست که به صورت رایگان به شما مشاوره بازسازی و نوسازی میده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو

افرا سازه رادنادین